در این قسمت از بخش آموزش قصد داریم ثبت خدمات دستگاه های تعمیر شده را به شما کاربران نرم افزار مدیریت تعمیرگاه لمون آموزش دهیم. پس با ما همراه باشید.

 

ثبت خدمات دستگاه های تعمیر شده

  •  برای ثبت خدمات یا قطعات دستگاهی که تعمیر شده است ابتدا وارد صفحه دستگاه های بخش خدمات یا دستگاه های بخش من وارد شوید.

 

ثبت خدمات دستگاه های تعمیر شده

 

  • از جدول دستگاه های بخش خدمات روی دستگاه مورد نظر دو بار کلیک کرده و یا راست کلیک کرده و گزینه ثبت خدمات را انتخاب کنید.

 

ثبت خدمات دستگاه های تعمیر شده

 

  • برای ثبت خدمات یا قطعات دستگاه،  ابتدا نام تکنسین را انتخاب کنید. بعد از انتخاب تکنسین در صورتی که خدمات یا کالایی برای دستگاه استفاده کرده اید از جدول های مورد نظر انتخاب کرده و گزینه ثبت را بزنید یا می توانید با دو بار کلیک بر روی خدمات یا کالا ها آنها را به جدول خدمات انتخاب شده یا کالای مصرفی اضافه کنید.
  • اگر خدمات یا کالایی که برای دستگاه استفاده کرده اید در جدول خدمات یا کالا ها نبود می توانید از طریق دکمه ی تعریف خدمات یا تعریف کالا وارد صفحه آنها شوید و خدمات یا کالای مورد نظر خود را تعریف کنید و سپس به صفحه ثبت خدمات باز گردید  و روی دکمه ی بازبینی مجدد کلیک کرده تا خدمات یا کالاهایی که تعریف کردید در جدول ظاهر شوند.
  • در صورتی خدمات یا کالا های شما نیاز به توضیح داشته باشد یا تعداد آن بیشتر از یک عدد باشد می توانید بعد از کلیک روی ردیف مورد نظر توضیحات و تعداد را وارد کرده و گزینه ثبت را بزنید.
  • برای اصلاح خدمات انجام شده یا کالا های مصرفی بعد از راست کلیک روی ردیف مورد نظر گزینه ویرایش را بزنید و آن را اصلاح کنید.
  • در صورتی که دستگاه شما دارای کنتور باشد (مثل دستگاه های چاپگر) می توانید آن را در جعبه متن کنتور دستگاه وارد کنید.
  • توجه داشته باشید که برای ارسال پیامک به مشتری تیک ارسال پیامک اعلام اتمام خدمات دستگاه به مشتری زده شده باشد.
  • بعد از وارد کردن موارد فوق گزینه اتمام خدمات را انتخاب کنید تا دستگاه شما از لیست دستگاه های بخش خدمات خارج شود و به جدول دستگاه های آماده تحویل اضافه شود.

ثبت خدمات دستگاه های تعمیر شده

 

درصورتی که سوالی در مورد ثبت خدمات دستگاه های تعمیر شده داشتید می توانید با پشتیبانی نرم افزار مدیریت تعمیرگاه لمون تماس بگیرید.